Monday, September 26, 2011

Bottle green



/blouse: New Yorker, trousers: H&M, belt: Reserved, BAG: YSL(!!!), watch: Reserved/

Chwilowo mam "kryzys" i zdjęcia są tylko z samowyzwalacza... Niestety! 
Jak sobaczyłam tą bluzkę to się w niej zakochałam (i w tej burgundowej)! Musiałam ją mieć. 
Czytanie "Zaplecza" nie sprawia mi już przyjemności. Myślałam, że będzie DUŻO, DUŻO lepsza, cóż. 
Ach! No tak, moja kontrowersyjna torba z "YSL". Tak, miało być śmiesznie, z przymrużeniem oka. 
Udało się? Chciałam jeszcze zrobić taką z "Someday I'll be Chanel". No, ale na pierwszy ogień poszła ta. A! I mam jeszcze z "I love VINTAGE". Ale się rozgadałam (rozpisałam)...  

Awhile I have a "crisis" and the pictures are just the self-timer ... Unfortunately!
When I saw this blouse I've fallen in love with (and with burgundy one)! I had to have it. 
Reading "Zaplecze (The black office-book)" doesn't make me have fun. I thought it would be MUCH, MUCH better, well.
Oh! And my controversial bag "YSL". I had to be funny. Is it? I've wanted to do bag with "  Someday I'll be Chanel" too. O! And I've got "eco-bag" with "I love VINTAGE".  I'm speaking (writing) to much...

PS: Naprawdę lubię tą reklamę (piosenkę).
PS: I really like this advert (song) - polish advert of KINDER BUENO.


19 comments:

  1. świetna torba :D
    kocham tą nutke ;d

    ReplyDelete
  2. Śliczne spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  3. również obserwuję;) super spodnie;)

    ReplyDelete
  4. Spodnie, bluzka, i ten naszyjnik<33
    Zakochanyy:*
    http://rousestyleblog.blogspot.com/2011/09/ukryj-wyglad-obgryzionych-paznokci.html

    ReplyDelete
  5. bardzo fajna torba eco :) dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej, jeśli masz ochotę i do obserwacji :)

    ReplyDelete
  6. Dzięki za odwiedziny .
    Świetny blog . Masz super styl . :)
    Obserwuje ;)
    + Zapraszam do mnie nowa notka . Miło mi będzie jak wpadniesz . ;D

    ReplyDelete
  7. fajna torebka, daj namiary ;)
    pozdrawiam i zaglądam tu coraz częściej.. :)

    ReplyDelete
  8. fajny outfit :)

    zuki-berlin.blogspot.com
    dodasz sie? :) to ja tez sie dodam ;P

    ReplyDelete
  9. Hi, your blog is so lovely.
    I really like that!
    Check out mine :)

    ReplyDelete
  10. Świetna bluzka i torba ! :D
    Super blog :D
    Ja sama też prowadze bloga, Może zechcesz wejść ?
    www.lauren-demi.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetny zestaw;p Genialne spodnie;p Pozdrawiam i zapraszam;p Też chce taką torbę;p

    ReplyDelete