Wednesday, October 10, 2012

the last sunshine

To było chyba ostatnie słońce w tym roku. Niestety jesień wygląda jakby na dobre odeszła w niepamięć, a jej miejsce zajęła szara, brudna, mokra pogoda, która nijak nie mogę nazwać „złotą polską jesienią”. Bardzo ciężko znoszę temperatury poniżej 15st. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane, ale zawsze w szkole jestem pierwszą, która czapkę wyciąga z szafy i która ostatnia ją ściąga. O rękawiczkach już nawet nie wspominam…
/ It was probably the last sun of the year. Unfortunately, it looks like autumn for good gone into oblivion, and the there we have gray, dirty, wet weather, which so far I can't call the "golden Polish autumn". It's hard to stand the temperature below 15 degrees  I have no idea what this could be caused, but I'm always at school first, which pulls a cap from the wardrobe and pulls it last. The gloves don't even mention .../






 Ponieważ „człowiek mądry po szkodzie”, w tym roku postanowiłam zerwać z nałogiem kupowania „przepięknych” i „zniewalających” topów i koszulek na krótki rękaw w zimę. Pamiętam, że w zeszłym roku mimo tego, że wyglądałam dobrze (szczerze, bardzo dobrze) to przemarzałam na kość, ale robiłam dobrą minę to złej gry i ciągle sobie powtarzałam, że „jest ciepło, co to jest -5st.?” O nie koniec z tym! W swojej szafie zaczęłam tworzyć istne zapasy wszystkiego, co puchowe, grube, wełniane, megaciepłe. Nie wiem ile tak wytrzymam, ale już chcę śnieg!
/This year I decided give up buying "beautiful" and "compelling" tops and short sleeve T-shirts in the winter. I remember that last year, despite the fact that I looked good (honestly, very good) I was freezing, but I kept telling myself that "it is warm what it is -5 degrees.?" Oh no the end of that! In my closet, I started to create inventories of everything that down comforters, thick, wool, very-very-warm. I don't know how much stand, but I want snow!/
wearing: shirt sh, trousers and shoes H&M, top and watch noname/

4 comments:

  1. love your simple outfit with the plaid shirt!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetna koszula i miejsce do zdjęć ;d

    ReplyDelete
  3. Ja zawsze byłam tą ostatnią która poddaje się chłodowi, za to stanowczo za często się przeziębiałam i w tym chyba byłam pierwsza z infekcja i ostatnia kaszląca.
    Prezentujesz bardzo fajny prosty zestaw. Bardzo podoba mi się twoja koszula :)

    ReplyDelete