Friday, July 12, 2013

old apple trees

Krótka fotorelacja z mistrzost świata w siatkówce plażowej Mazury 2013. 
Przepraszam, że zaczynam od cukierków, ale nie mogłam się powstrzymać... ;)






/top, shorts: New Yorker, shoes: Deichmann, glasses: H&M/



Heh, tu też nie mogłam się powdtrzymać. Moich kochani koledzy byli oburzeni: "Co ty na MŚ w plażówce jedziesz, a zdjęcie sobie z kucharzem robisz?! Trzeba było Fijałka wyrwać...!" Być może mają i rację, ale to było silniejsze ode mnie. Żałuję tylko, że nie miałam okazji spróbować jego dania, a najlepiej podpatrzeć jak gotuje. W idealnym świecie zaprosiłby mnie do kuchni i pokazał jakieś "super triki". Ale to tylko w moich snach. Tak dla ścisłości to cały czas mówię tu o facecie z którym stoję, Karol Okrasa. Nie o tym po lewej.
:)


No comments:

Post a Comment